Thursday, February 7, 2013

Katanya pilihan raya lagi 5 kali Jumaat

Ni sms yg saya terima mengenai Ustaz Nasharudin Mat Isa. Dah edit. saya tak siarkan mana yang saya rasa tak patut siarkan. Tiada komen tetapi saya makin tak percaya puak kencing kawan di dalam PAS yang jasad mereka PAS tetapi jiwa mereka Umno:

Ust Nasha hanyut la ni sebab puak perpaduang la. Depa taja dia, depa kuda dia & dia terkejut besar bila depa suruh dia jgn bertanding Timb Presideng. Dia engkar & kalah - depa pun gunakan dia sebagai dumping ground kerajaang perpaduang. Peranan depa, depa diam & akhirnya umum mengangap Us Nasha is the culprit. Sebenarnya Nasha ni budak suruhan aja... When I check last week, he is bitter, very bitter & lost a lot of friends. He's bitter...

Ini satu lagi sms yang saya terima. Bersedialah untuk bunuh kuasa Umno!

Katanya GE (pilihan raya umum) lagi 5 kali Fridays...

No comments:

Post a Comment